Математика және информатика әдістемелік комиссиясы » Өскемен қаласы әкімдігінің" № 45 бейімделген орта мектеп" КММ
Шығыс Қазақстан облысы
Өскемен қаласы әкімдігінің
"№45 бейімделген орта мектеп" КММ
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(72) 61-75-36
Есепші бөлімі:
+7(72) 23-11-37
Нашар көрушілер
нұсқасы
10
февраль
2020

Математика және информатика әдістемелік комиссиясы

Математика және информатика  әдістемелік 

комиссиясы

Қазіргі заман – ғылым мен техниканың өркендеген, математика ғылымның өте жан-жақты тараған кезі. Ал, әрбір ұстаздың басты міндеті – жас ұрпаққа жан-жақты білім бере отырып, оқушының бойындағы қабілетін ашу арқылы, өмірге деген көзқарасын қалыптастыру. 

Сапалы оқыту және өздігінен оқып білім алып алуға баулу негізінде ғана оқушылардан парасатты азамат тәрбиелеп шығаруға болады. Білімнің сапалы болуы тікелей мұғалімге, оның білім дәрежесі мен іздену шеберлігіне байланысты. Сапаны көтерудегі ең өзекті мәселелердің бірі – мұғалімдерді даярлау және кәсіби шыңдау мәселесі болып отыр. Жаңа заман мұғалімі «дайын» білім көзі ғана болмай, оқушылардың танымдық іс - әрекетінің ұйымдастырушысы және үйлестіруші бола білуі, білімнің құндылық ретіндегі сипатына терең мән беруі, нәтижеге бағытталған білім беруде жаңа жолдар мен әдістер табуға дағдыланған маман болуы қажет.

Әдістемелік комиссиясының құрамында барлығы 10 мұғалім бар. Оның 6 - еуі  математика, 4 - еуі информатика пәні мұғалімдері. Екінші санатты - 2 (25%). Педагог – модератор – 4 (40%), педагог-сарапшы  – 2 (20%),  педагог – зерттеуші  – 3 ( 30 %)   мұғалім еңбек етеді.  


«Математика және информатика» бірлестігінің құрамы




Санаты 

I

II

Математика


1

Информатика

-

2

Жалпы

-

2

 



Пәні

Педагог – модератор

Педагог -сарапшы

Педагог -зерттеуші

Математика

1

2

2

Информатика

3


1

Жалпы

4

2

3


Мұғалімдердің жас мөлшері:

Еңбек өтілдері: 

10  жылға 

дейін

 20 жылға

 дейін 

30 жылдан жоғары


3

2

4.

 Мұғалімдердің орташа жас мөлшері: 46 жас 



Деңгейлік курс

2017ж

1

«Өрлеу» біліктілікті арттыру

2014- 2019ж


7



 


Өткен 2018-2019 оқу жылында математика пәні мұғалімі Г.Ч. Мұсаханова аттестациядан өтіп, бірінші санатқа көтерілді.


Өскемен қалалық білім беру бөлімінің өзекті тақырыбы:

«Білім беру сапасын жетілдіру үрдісінде тұлғаның  субъектілік көзқарасын қалыптастырудағы мазмұнды және техногогиялық бағдарлар аспектілер, бағыттар»


№45 бейімделген орта мектебінің өзекті тақырыбы:

«Білім беру технологияларының мүмкіндіктерін пайдалана отырып педагогтар мен оқушылардыңсубъектілік көзқарасын қалыптастыру»


Математика және информатикапәндер бірлестігінің өзекті тақырыбы:

«Информатика және математика сабағында оқушылардың және пән мұғалімдерінің субъектілік көзқарасын қалыптастыруда тиімді білім беру техногогияларының мүмкіндіктерін қолдану »


Өзекті тақырыптарды шешудің

Мақсаты:

-Мұғалім мен оқушы субъектілерінің заман талабына сай қалыптасып, дамуына жағдай жасау,мұғалімдердің кәсіби шеберлігін, біліктілігін арттыру.

- Инновациялық технологияны игеру арқылы оқушылардың танымдық ойлау қызметін дамытып, іскерлік дағдыны қалыптастыру арқылы жеке тұлғаға жеткізу.

- Білім сапасын арттыру.

Міндеті:  

білім сапасын көтеру мақсатында озық технологияларды тиімді қолдану;

- нәтижеге бағытталған білім беру қызметкерлерінің біліктілігін арттыру;

- дарынды оқушылармен жүйелі жұмыс жүргізу;

- үлгерімі төмен оқушылармен қосымша жұмыстар жүргізу;

- қалалық педагогикалық оқуларға, семинарларға қатысу.


ІІ. Әдістемелік бірлестіктің жұмыс жоспары 


ІІІ. Әдістемелік комиссиясы жұмысына талдау. 

2018 - 2019 оқу жылына жасалған математика және информатика   әдістемелік комиссиясы жұмыс жоспарын жүзеге асыруда төмендегі нормативтік құжаттар басшылыққа алынды:

  1. ҚР-ның білім жөніндегі мемлекеттік стандарты;
  2. «Білім туралы» ҚР-ның заңы;
  3. «Қазақстан–2030» бағдарламасы;
  4. ҚР-нда 12 жылдық жалпы орта білім беру тұжырымдамасы;
  5. Ата Заң – ҚР-ның Конституциясы;
  6. ҚР Президенті Н.Ә.Назарбаевтың Қазақстан халқына жолдауы;
  7. ҚР-ның 2015 жылға дейінгі білім беруді дамыту тұжырымдамасы.
  8. ҚР-дағы білім беруді дамытудың 2011-2020 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасы.

Математика және информатика әдістемелік комиссияcы «Информатика және математика сабағында оқушылардың және пән мұғалімдерінің субъектілік көзқарасын қалыптастыруда тиімді білім беру техногогияларының мүмкіндіктерін қолдану өзекті тақырыбымен жұмыс жасады.  

Өзекті тақырыптарды шешудің мақсаты:  -Мұғалім мен оқушы субъектілерінің заман талабына сай қалыптасып, дамуына жағдай жасау,мұғалімдердің кәсіби шеберлігін, біліктілігін арттыру . Білім сапасын арттыру болса, міндеті:білім сапасын көтеру мақсатында озық технологияларды тиімді қолдану болды.

Оқу жылында өзекті тақырыпты ашу және өз білімін жетілдіру мақсатында әр пән мұғалімі өзінің жұмыс  жоспарын жасады. Тоқсан сайын тоқсандық бақылау жұмыстары, ББЖБ , ТЖБ алынып, нәтижесіне сараптама жасау арқылы мониторинг жүргізілді. Әр пәннен тарау бойынша   тестер, білім кесінділері алынып, салыстырмалы анализ арқылы қорытындыланды. Алған тақырыптары бойынша іздену жұмыстарын жүргізді, оқыту технологияларын терең меңгеруге жұмыс жасалынды,  әдістемелік портфолиоға материалдар жинақтап, өзіндік білім көтеру жоспарлары толықтырылды.

 9-11-сыныптар бойынша оқушылар қалалық олимпиадаға қатысып отырды, бірақ қалалық олимпиадаға  қатысқанымен , жүлделі орын аз болды. Қ.Қ. Ибраевтың (Азаматова А – 11 сын ) қалалық олимпиадада 3 орынға ие болды. 

Оқушылармен дайындық жұмыстары жүргізіліп отырылады, бірақ олимпиада тапсырмалары өте күрделі деуге болады. Болашақта оқушылардың жүйелі дайындық жұмыстарын ұйымдастыра отырып, олимпиада кезінде берілген тапсырмалармен, «Дарын» орталығы тапсырмаларымен көбірек жұмыс жасауға бағытталу керек.

- Инновациялық технологияны игеру арқылы оқушылардың танымдық ойлау қызметін дамытып, іскерлік дағдыны қалыптастыру арқылы жеке тұлғаға жеткізу.

-   Білім сапасын арттыру.

 Жұмыстың міндеттері:

 - ҚР-ның  «Білім   туралы»  заңын  басшылыққа ала отырып, білім беру мен оқытудың сапасын арттыру;

- Білім беру үрдісіне инновациялық технологияларды енгізу;

- Мұғалімдерді      педагогикалық     бағыттағы     шығармашылық  ізденіске тарту;

- Пән мұғалімдерінің біліктілігін арттыру;

- Дарынды оқушыны анықтап, жүйелі жұмыс жүргізу;

- Нашар оқитын оқушылармен жұмысты жалғастыру;

- Оқушылардың функционалдық сауаттылығын арттыра отырып, пәндік құзіреттілігін қалыптастыру;

- Оқушылардың   рухани  дүниесін  байыту арқылы, эстетикалық, адамгершілік, азаматтық, ізгілік қасиеттерге бағыттай отыра  тәрбие беру. 

Алынған өзекті тақырыппен 5 жыл жұмыс істелуде. Пәндер бойынша оқушылардың пәнге деген қызығушылығы жылдан жылға артып келеді, бұл білім сапасының артуына да оң әсерін тигізуде

Ибраев Қайдар Кудайбергенович - математика пәні мұғалімдері арасында өткен республикалық олимпиадада1-орынПедагогтың кәсіби құзыреттілігі –білім сапасын көтерудің факторы атты 1-ші республикалық педагогтардың оқуларында 1-орын  , Елбасының жаңа қазақстандық патриотизм мен ұлттық идеологияның қалыптасуындағы рөлі атты халықаралық ҒПК . Қалалық үздік электронды портфолиосы атты байқауға қатысқаны үшін сертификат.Математика пәнінен республикалық олимпиадада 1-ші орын алғаны үшін 16 оқушы дипломмен марапатталды. Облыстық интеллектуалдық МАЛАХИТ конкурсы: (8 оқушы – 5 сын. ) Тлеуханова Толғанай -  1-орын Муратай Мейржан , Расулұлы Әлижан ; Кәкімова Аружан - 2-орын , .Жаннатова Жаннур   ,  Дидарқызы Нұрғайша ; Қадыров Нұртас ; Ағзам Аяулым   - 3-орын :Математика пәні бойынша өткізілген 5-6-шы   сынып оқушыларына арналған облыстық кешенді  олимпиадасында (ШҚМУ ) 2-орын 5 Б  - Еркеш Мадияр 2019ж.  Жарқын болашақ Республикалық ғылыми-әдістемелік журналының ұйымдастыруымен Ғылым жолында Республикалық ғылыми жоба байқауына Бағдатова Мадина 1-ші дәрежелі диплом     Алматы 2019жОқушылардың білім деңгейін арттыру және оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында Ustudy орталықтарының Республикалық деңгейінде 5-сынып оқушылары арасында өткізілген 5 сынып оқушылары арасында өткізілген жалпы Қазақстандық Математика-логика олимпиадасына   қатысқаны үшін сертификат: ЖанатоваЖ,Дидарқызы Н,Латиф Амина,Кәкімова А,Мереке Т,Ерболатұлы Ә,Имашов Д,Ағзам А,Байба А,Азаматұлы А,Елемесова Ш,Насимулдинова А,Ерәділова Д,Жумагалиева Б,Бақытбек А-ға берілдіБілген Халықаралық олимпиадасына қатысты, Асқарұлы Е-қала,Тлеуханова Т,Расул А,Азаматұлы-облыс А,Тоқтарбек М,Манап М-мектеп

Мұсаханова Гульжанат Чакенқызы - Математика пәні бойынша Республикалық  «Математика менің өмірімде» атты мұғалімдер конкурсы ІІІ орын.                                            Оқушы жетістігі: Облыстық математика пәні бойынша «Малахит» конкурсы 7 «б» сынып  Қорғау Дильназ, Оразбекова Сағыныш ІІІ орын. Республикалық  ҒПК «Жарқын болашақ» Болатова Р- 2орын 8 «в» сынып, Азаматұлы Таир- 1орын 7 «в» сынып     

Еделқызы Мадина - Облыстық интеллектуалды «Асыл тас» марафонынан 2 оқушы Жанибеков Қ., Мержақып А. Жүлделі 3 - орын; «Білгенге аламан» Республикалық байқауға   2 оқушы қатысып, 1 турынан жүлделі 2-3 орын алып, келесі кезеңге жолдама алды. 2-турында 2 және 3 орындар алып, алғыс хатпен марапатталды. Педагогикалық идеялар панорамасы-2018" Республикалық байқауының аймақтық кезеңінің "Математика мұғалімі" аталымында жүлделі III орын. "Қазақстан ұстаздар" қоғамымен ұйымдастырылған оқушыларға арналған "Математика" пәні олимпиадасынан  3 оқушы жүлделі І орын алды. Оқушылардың функционалдық сауаттылығын арттыру мақсатында түрлі мектепішілік сайыстарға да тартылып отырылды: ҒПК 2-орын, пәндік олимпиадалар Әнуарбеков А. 2-орын, Халидолда А. 1-орын иеленді. 

Дукембаева Бегзат Омарбековна - « Математика менің  өмірімде» республикалық конкурс – 1 дәрежелі диплом «НұрScience» ғылыми  - әдістемелік  жоғарғы мектебі 27.09.18 ж. «Парасатты педагог»  төсбелгі -2019. «Білім берудің жаңартылған мазмұны аясында оқушылардың білім сапасын арттырудағы әдістемелік комиссияның рөлі»-2019. ( Қала « Дөңгелек үстел» баяндама )  Оқушы жетістігі: Рамазанова Н – 5 а оқушылардың білім деңгейін арттыру мақсатында «Ustudy» орталықтарының Республикалық деңгейінде 5 – 6 сыныптар арасында өткізілген жалпы Қазақстандық « Математика, логика және қазақ тілі» олимпиадасына қатысып жүлделі орын алғаны үшін 1 диплом,2019. Ақбота 2018-2-орыннан 4, 3-орыннан 5.  ҒПК Жарқын болашақ -2019 Омарбеков А – 8 в республика 1-орын. 

Сапар Көркембек - «KazRoboSport - 2019» по Восточно-Казахстанской области в составе команды, Диплом I степени 2 - оқушы,   Диплом II степени 2 – оқушы Участника регионального отборочного чемпионата «KazRoboSport - 2018» по Восточно-Казахстанской области , Сертификат.  Сандық Қазақстан мемлекеттік бағдарламасының аясында қала мектептерінің 5-7 сынып оқушылары арасында өткен РОБОТОТЕХНИКА бойынша қалалық чемпионатта II орын - Мұғалім және команда мүшелері – 2019 ж. 

Исина Айжан Камельхановна – информатика пәні мұғалімі 9 айлық курста  

Баспа бетінде жарияланған   материалдар: Ибраев Қ. Қ –  1 .  мұғалімдерге арналған сайт http:/kopilkaurokov.ru/matematika/presentacii/309359 - «Квадрат теңдеудің түрлері» сабағынан сабақ жоспары – 2018 ж. Халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференция, 2 . Елбасының жаңа қазақстандық патриотизм мен ұлттық идеологияның қалыптасуындағы рөлі мен қызметі  - Астана.30.01.2018ж . Мұсаханова Г. Ч - "Математикалық сауаттылық" - 6 сынып 2019 ж -  қалалық КЭС. Дукембаева Б . О –« Математика және логика» Құрамында квадрат түбірлері бар өрнектерді тепе- тең түрлендіру – 2019 - № 1.

           30.10.19 ж.  – 11.10.19 ж. аралығында: : «Білім беру үрдісін ақпараттандыру – жаңа инновациялық әдістер мен оқыту технологияларын қолдану» атты математика, информатика пәндері онкүндігі өтілді.

Он күндік жоспарына сәйкес 5 ашық сабақ, 4 сыныптан тыс шара    берілді. Өткізілген шаралар бойынша: Мектеп директоры м.а. А.Е.Серикбаева  5 сабақ, оқу ісінің меңгерушісі  , А.С Қалиева .5 сабаққа қатысты. Пән мұғалімдері өзара сабаққа қатысу деңгейі қосымшада көрсетілген. Сонымен қатар басқа пән мұғалімдері өзара тәжірибе алмасу мақсатында сабаққа қатысу өткен жылмен салыстырғанда  төмен болды. 

«Білім беру үрдісін ақпараттандыру – жаңа инновациялық әдістер мен оқыту технологияларын қолдану» тақырыбына салтанатты жиынды Еделқызы Мадина өткізді. Салтанатты жиын шығармашылық  ізденіспен өтілді.

Пән мұғалімдері өткізілген шараларды жоғары деңгейде, шығармашылық ізденіспен сауатты түрде өткізе білді. 

Дукембаева Б.О. Сапар К10 а сыныбында жаңа бағдарламаның аясында «Бөлшек-сызықты функцияКүрделі және кері функция ұғымдары »  тақырыбы бойынша жаңа-әдіс тәсілдерді көрсете білді . Сабақ  алгебра, және  информатика пәндерін байланыстыра отырып  кіріктірілген сабақ түрінде өтілді. Сабақтың тығыздылығы жоғары деңгейде , кезең – кезеңге өтуде , жетістік критерилері арқылы бағалау және қалыптастырушы бағалау сабақ бойы жүйелі жүргізілді. Сабаққа барлығы 10 мұғалім қатысып, жоғары деңгейде бағалады. 

Мұсаханова Г.Ч. 8 В   сынып«Квадрат түбір және оның   қасиеттері » тақырыбы бойынша бекіту сабағы  өткізілді. Сабақтың тығыздығы жоғары деңгейде өтілді. Есеп шығаруда оқушылар квадрат түбір табу,  оның  қасиеттерін   түрлендіруде қолдана білді. 

Ибраев Қ.Қ. 6 Б сынып «Координаталық түзу. Қарама – қарсы сандар»  тақырыбы бойынша бекіту сабағы өткізілді . Жаңа-әдіс тәсілдерді, АКТ тиімді қолдана білді. Сабақтың тығыздылығы жоғары деңгейде өтілді. 

Сапар К.  9 А сынып . « Бағдарламалық  қамтамасыз  етуді таңдау» тақырыбы бойынша жаңа сабақ өткізілді. АКТ тиімді қолданып,  сабақтың тығыздылығы жоғары деңгейде өтілді. 

Өтілген шаралар қорытындысы талданып, математика және информатика сабақтарын басқа пәнмен байланыстыра өткізу ұсыныс ретінде ескертілді. 

Мақсаты: Математика, информатика пәндерінде сандық ресурстарын қолдана отырып, АКТ қолдану дағдыларын дамыту,  оқушылардың функционалдық сауаттылықтарын арттыру және іскерлік қабілеттерін шыңдау. Он күндік жоспарына сәйкес 7 ашық сабақ, 4 сыныптан тыс шара   берілді. Өткізілген шаралар бойынша: Мектеп директоры О.Р.Тлеукенов 7 сабақ, оқу ісінің меңгерушілері А.Е.Серикбаева  11 сабаққа, Н.И.Шабалова 10 сабаққа қатысты. Сонымен қатар басқа пән мұғалімдері де өзара тәжірибе алмасу мақсатында сабаққа қатысты. «Білім беру үрдісін ақпараттандыру – жаңа инновациялық әдістер мен оқыту технологияларын қолдану» тақырыбына салтанатты жиын Мұсаханова Г.Ч. Исина А. К өткізілді. Салтанатты жиын шығармашылық  ізденіспен өтілді. Пән мұғалімдері өткізілген шараларды жоғары деңгейде, шығармашылық ізденіспен сауатты түрде өткізе білді. Олар  жаңа бағдарламаның аясында Еделқызы Мадина 6 а сыныбында «Бір айнымалысы  бар сызықтық теңдеу» тақырыбы бойынша жаңа-әдіс тәсілдерді көрсете білді. Сабақтың тығыздылығы жоғары деңгейде , кезең – кезеңге өтуде , жетістік критерилері арқылы бағалау және қалыптастырушы бағалау сабақ бойы жүйелі жүргізілді. Сабаққа барлығы 15 мұғалім қатысып, жоғары деңгейде бағалады. Ұсыныс:  Осы сабақты жаңартылған білім беру бағдарламасы негізінде сабақ беріп жүрген мұғалімдерге үлгі сабақ ретінде көрсету.

Мұсаханова Г.Ч.  7 Б  сынып  «Қысқаша көбейту формулалары» тақырыбы бойынша сабақтың тығыздығы жоғары деңгейде өтілді. Есеп шығаруда оқушылар көпмүшелерді түрлендіру , а 2    - в 2  формуласын қолдана білді.  ҰсынысҚысқаша көбейту формулаларын өмірде қолданылуын қарастыру . Сабақ кезеңдері ескеріліп уақытты тиімді қолдану.

Исина А. К  7 В  сынып    «Процесстерді электрондық кестелерде модельдеу» тақырыбы бойынша ашық сабақ өтілді. Жаңа-әдіс тәсілдерді, АКТ тиімді қолдана білді. Сабақ бойынша ұсыныс: Сабақта жылдамдық (темп) қосу керекУақытты әліде болса тиімді пайдалануға дағдылану. Дукембаева Б.О. Исина А. К.8 В сынып  «Квадраттық функция және оның графигі»тақырыбы бойынша кіріктірілген сабақ өтілді. Алгебра және информатика пәнін байланыстыра отыра , функция және оның графигін компьтерде салу , АКТ тиімді қолдана білді. Ұсыныс:  Математика пәнін басқа пәнмен байланыстыра өткізу. Уақытты әліде болса тиімді пайдалану. Ибраев Қ.Қ.  10 А сынып «Туындыны табу ережелері» тақырыбы бойынша бекіту сабағы өткізілді. Жаңа-әдіс тәсілдерді, АКТ тиімді қолдана білді. Сабақтың тығыздылығы жоғары деңгейде өтілді.  Ұсыныс:  жетістік критерилері бағалау  жүйелі жүргізуге әлі де болса көңіл бөлу. Оқушы білімін бағалауды нақтылау. Яудин А. 11 А сынып  «Логарифмдік теңдеулерді шешу»    тақырыбы бойынша жаңа сабақ өткізілді. АКТ тиімді қолданып,   сабақтың тығыздылығы жоғары деңгейде өтілді. Ұсыныс:  Сабақтың әрбір тапсырмалары бойынша оқушылардың жауаптарын нақты бағалау. Бағалау критерилері жүйелі жүргізуге әлі де болса көңіл бөлу. Сапар К.  6 А сынып . «Ойын идеясын анықтау» тақырыбы бойынша жаңа сабақ өткізілді. АКТ тиімді қолданып,  сабақтың тығыздылығы жоғары деңгейде өтілді.  Ұсыныс:  Оқушылардың информатика тілінде сөйлеуге, оқушыларды компьютерлік ойындардың  мақсатын, идеясын, жанрын анықтай алуға  үйрету. Дукембаева Б.О. Еделқызы М. Сыныптан тыс шара: 9-сынып оқушыларын ОЖСБ-ға даярлық жұмыстары «Есептеудің тиімді әдіс-тәсілдері» сабақ шығармашылықпен жоспарланған, сұрақтар оқушылардың жас ерекшеліктеріне сай алынып, оқушылардың қызығушылығын тудырды. оқушыларын ОЖСБ-ға даярлауда есептерді шығарудың тиімді жолдарының көрсетілуі қызығушылықтарын туғыза білді.  Сонымен қатар  екі сыныптан тыс іс шаралар өтілді. Атап айтсақ: «Қазына табу» (Ойын – марафоны) – Еделқызы Мадина. Мақсаты: Оқушылардың пәнге деген қызығушылықтарын ойын арқылы арттыра отырып, математикалық есептер шығаруда функционалдық сауаттылықтарын арттыру. 6-сыныптар арасында ұйымдастырылған бұл ойын апта көлемінде жоғары деңгейде өткізілді. Нәтижесі бойынша 6 «В» сыныбы жеңіске жетті. Сыныптан тыс шара: «Озық болсаң, ойлап көр!» - Ибраев К.К. Мақсаты: Оқушыларды жарыс ойын арқылы, пәнге қызығушылықтарын арттыру. Сабақтың тығыздығы жақсы, АКТ қолданылды. Нәтижесі 5 «Б» - І, 5 «А» - ІІ, 5 «В,Г» - ІІІ орын алды. Ұсыныстар: Топтық ережені сақтауға үйрету, тапсырманы жас ерекшеліктеріне қарай алу, қатысушыларды нақтылау, 

Жалпы қорытынды: Барлық өтілген сабақтарда АКТ тиімді әрі жоғары деңгейде қолданылды. Апталықтың мақсатына сай BilimLand.kz порталы мен Kahoot бағдарламасының қолданылуы оқушылардың функционалдық сауаттылықтарын арттыруға көп көмегін тигізді. Аталған жетістіктермен қатар көңіл бөлуді қажет ететін тұстардың бар екені де анықталды. Айтылған кемшіліктер мен ұсыныстарды келешекте басшылыққа ала отырып іске асыру пән мұғалімдеріне жүктелінде. . 

Пәнмүғалімдері

сапа

үлгерім

Яудин А

73

100

Дукембаева Б.О

64

100

Мұсаханова Г.Ч

60

100

Ибраев КК

78

100

ЕделқызыМадина

60

100

Сапар К

69

100

Серикбаева А.Е.

88

100

Жалпы математика 

66

100

Жалпы информатика

79

100

Пән мұғалімдерінің 2018-19 жылдағы  қорытынды білім сапасы 




















Пән мұғалімдерінің 2018 -19 жылдағы  қорытынды білім сапасы












 







Математика пәні бойынша  жылдық сапа қорытындысы.


сынып

барлығы

"5"

"4"

"3"

"2"

сапа

үлгерім


5 А

21

6

10

5


80%

100%

Дукембаева Б. О

5 Б

22

9

12

1


100%

100%

Ибраев К К

5 В

19

8

8

3


84%

100%

Ибраев К К

5 Г

20

7

6

7


65%

100%

Ибраев К К

жалпы

82

30

36

16


80%

100%


6 А

24

5

10

9


63%

100%

Еделқызы Мадина

6 Б

20

3

10

7


65%

100%

Еделқызы Мадина

6 В

22

4

10

8


64%

100%

Дукембаева Б. О

6 Г

24

7

4

13


46%

100%

Дукембаева Б. О

жалпы

90

19

34

37


59%

100%


7 А

25

8

8

9


64%

100%

Яудин А

7 Б

25

4

10

11


56%

100%

Мұсаханова Г.Ч

7 В

25

4

13

8


68%

100%

Мұсаханова Г.Ч

жалпы

75

16

31

28


63%

100%


24

5

7

12


50%

100%

Еделқызы Мадина

22

5

7

10


55%

100%

Еделқызы Мадина

20

4

8

8


60%

100%

Дукембаева Б. О

жалпы

66

14

22

30


55%

100%


23

6

10

7


70%

100%

Дукембаева Б. О

24

4

12

8


67%

100%

Еделқызы Мадина

23

2

13

8


65%

100%

Яудин А

жалпы

70

12

35

23


67%

100%


10а

26

6

10

10


62%

100%

Ибраев К К

10б

25

3

11

11


56%

100%

Мұсаханова Г.Ч

жалпы

51

9

21

21


59%

100%


11а

18

6

9

3


80%

100%

Яудин А

11б

24

9

11

4


83%

100%

Яудин А

жалпы

42

15

20

7


83%

100%



 


Математика пәні бойынша  жалпы сапа қорытындысы.


сынып

барлығы

"5"

"4"

"3"

"2"

сапа

үлгерім

5

82

30

36

16


80%

100%

6

90

19

34

37


59%

100%

7

75

16

31

28


63%

100%

8

66

14

22

30


55%

100%

9

70

12

35

23


67%

100%

10

51

9

21

21


59%

100%

11

42

15

20

7


83%

100%

жалпы

476

115

199

162


66%

100%

               



 

Жалпы қорытынды бойынша  білім сапасы-66  % , үлгерімі -100 % . Соның ішінде төмен нәтиже көрсеткен 7  сыныптар 1 пайызға кему болды.. Өткен тоқсанмен салыстырғанда 5   сыныптар 2 пайызға өсу,  8 сыныптар 3 пайызға өсу, 11 сыныптар 2 пайызға өсу бар. Жалпы қорытынды бойынша 6,  9, 10 сыныптарда өсу көрсеткіші байқалмайды. Жіберілген кемшіліктерді оқушылармен жекелей,топпен жұмыс түрлерін сабақта көптеп ұйымдастыру қажет. 

Математика пәні бойынша  жылдық   бақылау жұмысы қорытындысы.


сынып

барлығы

"5"

"4"

"3"

"2"

сапа

үлгерім



5 А

21

6

10

5


80%

100%

Дукембаева Б. О


5 Б

22

10

12



100%

100%

Ибраев К К


5 В

19

8

5

6


68%

100%

Ибраев К К


5 Г

20

9

4

7


65%

100%

Ибраев К К


жалпы

82

33

31

18


78%

100%



6 А

24

5

10

9


63%

100%

Еделқызы Мадина


6 Б

20

3

10

7


65%

100%

Еделқызы Мадина


6 В

22

4

10

8


64%

100%

Дукембаева Б. О


6 Г

24

7

4

13


46%

100%

Дукембаева Б. О


жалпы

90

19

34

37


59%

100%



7 А

25

8

8

9


64%

100%

Яудин А


7 Б

25

6

9

10


60%

100%

Мұсаханова Г.Ч


7 В

25

7

10

8


68%

100%

Мұсаханова Г.Ч


жалпы

75

21

27

27


64%

100%



24

5

7

12


50%

100%

Еделқызы Мадина


22

5

7

10


55%

100%

Еделқызы Мадина


20

5

5

10


50%

100%

Дукембаева Б. О


жалпы

66

15

19

32


52%

100%



23

6

10

7


70%

100%

Дукембаева Б. О


24

3

13

8


67%

100%

Еделқызы Мадина


23

2

13

8


65%

100%

Яудин А


жалпы

70

11

36

23


67%

100%



10а

26

6

10

10


62%

100%

Ибраев К К


10б

25

3

11

11


56%

100%

Мұсаханова Г.Ч


жалпы

51

9

21

21


59%

100%



11а

18

6

9

3


80%

100%

Яудин А


11б

24

11

8

5


79%

100%

Яудин А


жалпы

42

17

17

8


81%

100%




 







Математика пәні бойынша жалпы бақылау жұмысы қорытындысы

сынып

барлығы

"5"

"4"

"3"

"2"

сапа

үлгерім


5

82

33

31

18


78%

100%


6

90

21

32

37


59%

100%


7

75

21

27

27


64%

100%


8

66

15

19

32


52%

100%


9

70

11

36

23


67%

100%


10

51

9

21

21


59%

100%


11

42

17

17

8


81%

100%


жалпы

476

127

183

166


65%

100%



 


Қорытынды: Жалпы қорытынды бойынша   білім сапасы-65  % үлгерімі -100 % ,  соның ішінде төмен нәтиже көрсеткен  10 , 11 сыныптар болды.  Соның ішінде 6 Г сынып 46  пайыз , өсу   көрсеткіші байқалмайды. Өткен тоқсанмен салыстырғанда  8 б   сыныбында  10 пайызға өсу бар . 10 а  сынып 3 пайыз  кему,   11 сыныптарда 5 пайызға кему   көрсеткіші байқалады. Жалпы қорытынды бойынша 5,7,9 сыныптарда  өсу   көрсеткіші байқалмайды. Жіберілген кемшіліктерді оқушылармен жекелей,топпен жұмыс түрлерін сабақта көптеп ұйымдастыру қажет . 4 тоқсанмен салыстырғанда 1 пайыз өсу болды.


Информатика пәні бойынша  жылдық   бақылау жұмысы қорытындысы.


информатика

сынып 

барлығы 

"5"

"4"

"3"

"2"

Үлгерім 

Сапа 

5 "А"

21

11

10

-


100

100

5 "Б"

22

17

2

3


100

86

5 "В"

19

9

7

3


100

89

5 "Г"

20

6

7

7


100

65

6 "А"

24

10

14



100

100

6 "Б"

20

3

13

4


100

80

6 "В"

22

4

13

5


100

81

6 "Г"

24

11

10

3


100

88

7 "А"

25

12

7

6


100

76

7 "Б"

25

5

14

6


100

76

7 "В"

25

3

13

9


100

64

8 "А"

24

5

10

9


100

63

8 "Б"

22

2

9

11


100

50

8 "В"

20

4

9

7


100

65

9 "А"

23

3

17

3


100

70

9 "Б"

24

3

17

4


100

83

9 "В"

23

3

17

3


100

87

10 "А"

26

11

12

3


100

88

10 "Б"

25

6

15

4


100

84

11 "А"

18

11

7



100

100

11 "Б"

23

11

10

2


100

91

Барлығы

476

150

234

92

0

100

81


 

Жалпы информатика пәнінен сапа  81 %. Ең аз сапа көрсетіп отырған  7 "в", 8"а", 8"б" сыныбы. Жоғары сапа көрсеткен  5 "а", 6 "а", 10 "а", 11 "а"  сыныбы. 7 "в", 8"а", 8"в" сыныптары болды.  Сапаны арттыру мақсатында пән мұғалімдері қайталау, талдау жұмыстарын  жүргізуде Жекелей оқушыларға қосымша тапсырмалар берілді. Жіберілген қателермен әр түрлі бағытта жұмыстар жүргізілді.

Информатика пәні бойынша  жылдық   сапа қорытындысы



Сынып

Оқушы саны

"5"

"4"

"3"

"2"

Сапа

Үлгерім

5 сынып

82

31

40

11


86

100

6 сынып

90

28

45

17


81

100

7 сынып

75

19

35

20


72

100

8 сынып

66

11

29

26


61

100

9 сынып

70

19

49

2


97

100

10 сынып

51

16

31

4


92

100

11 сынып

42

24

16

2


95

100



 



Жалпы қорытынды бойынша білім сапасы- 79 % үлгерім 100%. Барлық сыныптар жоғары көрсеткіш көрсетті.Барлық сыныптарда өткен тоқсанмен салыстырғанда өсу бар. Жіберілген кемшіліктерді оқушылармен талдау. Жіберілген кемшіліктерді оқушылармен жекелей,жұппен, топпен жұмыс түрлерін ұйымдастыру


Математика пәні бойынша  емтихан қорытындысы.












сынып

барлығы

"5"

"4"

"3"

"2"

сапа

үлгерім



22

6

9

7


68%

100%

Дукембаева Б. О


23

3

11

9


60%

100%

Еделқызы Мадина


22

2

13

7


65%

100%

Яудин А


жалпы

67

11

33

23


66%

100%



10а

20

2

8

10


50%

100%

Ибраев К К


10б

21


10

11


48%

100%

Мұсаханова Г.Ч


жалпы

41

2

18

21


49%

100%



11а

16

5

8

3


81%

100%

Яудин А


11б

24

9

11

4


83%

100%

Яудин А


жалпы

40

14

19

7


83%

100%














 


Қорытынды: Жалпы қорытынды бойынша   білім сапасы-66  % үлгерімі -100 %

Төмен нәтиже көрсеткен  10   сыныптар   49 пайыз болды . 10  " А " сынып   50 пайыз ,   10 "Б" сынып 49 пайыз болды. Өзге сыныптар жалпы сападан жоғары нәтиже көрсетті . Жалпы қорытынды бойынша  9 Б, 9 В  сыныптарда өсу көрсеткіші байқалмайды . Жылдық сапамен  салыстырғанда   өсу бар.  Жіберілген кемшіліктерді оқушылармен жыл бойында қайталай отыра жұмыс түрлерін ұйымдастыру. 9 сыныптар бойынша 6 үздік оқушы , 11 сыныптар бойынша 6 үздік оқушы өз білімін нақтылай түсті.  

2018-2019  оқу жылына жоспарланған іс-шаралар өз кезегімен уақытында толық жүзеге асырылды. Жұмыс қорытындысы ӘК отырысында тыңдалды, «қанағаттарлық» деп баға берілді. Сөйтсе де, келесі жылғы жоспарлауда әр мұғалімнің олимпиада, конференцияға оқушыларды қатыстыруын және пән мұғалімдерінің  сайыстарға, конференцияға қатысуын жоспарлау тапсырылды.

Мұғалімдердің кәсіби еңбегін бағалау рейтингілік көрсеткіштері

Математика және информатика пән мұғалімдерінің

 І және ІІ ж.ж. бойынша салыстырмалы

рейтингілік картасы


Ф.И.О.

Бірінші 

ж.ж

Екінші 

ж.ж

Қорытынды

1

Ибраев Қайдар Құдайбергенұлы

64

179

243

2

Дукембаева Бегзат Омарбековна

132

193

325

3

Еделқызы Мадина

151

85

236

4

Мусаханова Гүлжанат  Чакенқызы

57

130

187

5

Сапар Көркембек

60

82

142

6

Исина Айжан Камелхановна

74

-

74

7

Яудин Алпысбек

34

65

99


 

Математика және информатика пән мұғалімдерінің

салыстырмалы рейтингілік картасы

№ 

ФИО

2017-2018

2018-2019

1

Ибраев Қайдар Құдайбергенұлы

385

243

2

Дукембаева Бегзат Омарбековна

223

325

3

Яудин А

-

99

4

Еделқызы Мадина

213

236

5

Мусаханова Гүлжанат     Чакенқызы

170

287

6

Сапар Көркембек

269

142

7

Исина Айжан Камелхановна

130

-

8

Серикбаева Алия Елгазыновна 

272

-


Барлығы 

207

222



.Мұғалімдердің кәсіби еңбегін бағалау рейтингілік көрсеткіштері

                  


Мұғалімдердің кәсіби еңбегі жылма – жыл көтерілуде, нәтижесінде  бағалау рейтингілік көрсеткіштері кестеде көрсетілген. 

Мектепішілік рейтингі қорытындысы бойынша  математика – информатика әдістемелік комиссия жүлделі  орынға ие болмады. 

2018 -19  оқу жылындағы  мақсат, міндеттерді ескере отыра,  2019 - 20 оқу жылына төмендегідей мақсат, міндеттерді белгілеп отыр: 

Мақсаты: 

  • ҚР-ның «Білім туралы заңы т.б нормативтік құжаттарды басшылыққа ала отырып, білім берудің сапасын арттыру.
  • Озық технологияларды  сабақта жүйелі қолдана отырып, жеке тұлғаны жан-жақты тәрбиелеу.
  • Оқушыларды шығармашылық жұмысқа баулу.


2019 - 20  жылына міндеттер:

  1. Зерттеу тақырыбы бойынша эксперименттік кезеңде жоспарланған жұмыстарды жалғастыру;
  2. Белсенді әрекетті технологиялар негізінде педогогикалық үрдіс субъектілерінің түпкілікті құзыреттігін жетілдіру деңгейін диагностикалаудың педогогикалых-психикалық пакетін іске қосу бойынша жұмыстарды жалғастыру.
  3. Бейінді оқыту сапасын арттыру жұмысын жалғастыру, қорытындысын шығарып талдау жасау.
  4. Озық технологияларды   оқу-тәрбие үрдісіне жүйелі енгізуді іске асырып, эксперименттік сыныптардың білім сапасын қадағалау және қорытындылау.
  5. Дарынды оқушылармен   жұмысты, үйірме жұмыстарын жандандыру.
  6. Шығармашылық іс-әрекет бойынша оқушылармен жеке жұмыс жүргізе отырып олимпиадаларға қатысу көрсеткішін көтеру. Ғылыми жоба, сайыстарға қатыстыру. Пән мұғалімдерінің сайыстарға, конференцияға қатысу көрсеткішін көтеру және әдістемелік оқу-құралдарын шығару.
  7. Қашықтықтан оқыту, электрондық оқытуды оқып үйреніп іс-тәжірибеге енгізу. Ашық сабақтар өткізу.


Қорытынды: жоғарғы сыныптар бойынша оқушылар қалалық олимпиадаға қатысып отырды, бірақ жоғары нәтижеге жете алмай келеміз. Оқушылармен дайындық жұмыстары жүргізіліп отырылады, бірақ олимпиада тапсырмалары өте күрделі деуге болады. Болашақта оқушылардың жүйелі дайындық жұмыстарын ұйымдастыра отырып, олимпиада кезінде берілген тапсырмалармен, «Дарын» орталығы тапсырмаларымен көбірек жұмыс жасауға бағытталу керек.Биылғы оқу жылында оқушыларды қалалық интеллектуалды сайыстарға қатыстырылып ,  жүлделі орындар болды. Көптеген жұмыстар атқарылғанына қарамастан, келешекте оқушылардың әсіресе, математика , информатикадан пәндік олимпиада, ҒПК-ға тартылуына назар аударып, дарынды оқушылармен жұмысты жүйелі ұйымдастыру келесі оқу жылында мақсат етіп қою керек.

Жалпы математика пәні бойынша оқушылардың  ҒПК- ға қатысуы бар. Пән мұғалімдерінің дарынды оқушылармен жүйелі жұмыстары қажет екендігі осы ҒПК – да байқалып тұр.информатика пәнінен оқушылардың  ҒПК- ға дайындығы төмен, дарынды оқушылармен  жүйелі жұмыстар жүргізу.

Қорытындылай келе   мұғалімдердің кәсіби сайыстарға қатысуын арттыру. 

Мұғалімдердің педагогикалық озық іс-тәжірибені енгізіп қолдануы, жинақтау және тарату бағытындағы жұмыстары, кәсіби шеберліктерін шыңдау мақсатындағы жұмыстары қанағаттанарлық деңгейде жүргізілуде. Осы жұмыстардың нәтижесінде мұғалімдердің кәсіби іскерлігі артып, шеберліктері шыңдалды. МИ мұғалімдері облыстық мұғалімдер білімін жетілдіру институтымен, ресурс орталығымен үнемі байланыста жұмыс жасады. Қалалық білім беру бөлімі басқармасы тарапынан, «Шығыс» орталығы тарапынан ұйымдастырылған әртүрлі деңгейдегі семинарлар, ғылыми-практикалық конференцияларға қатысып білімдерін, іс-тәжірибелерін, кәсіби шеберліктерін шыңдауда.  Сондай-ақ мұғалімдердің іс-тәжірибелері жайлы материалдары облыстық, республикалық ғылыми-әдістемелік басылымдарда, үздік сабақ жоспарлары жариялануда. 


Оқу жылында бірлестіктің   жоспарланған  отырыстары өткізіліп отырылды. Онда мынандай мәселелер қарастырылды: «математика, информатика сабақтарында білім сапасын арттыру жолдары», «ТЭЖ бойынша 5 жыл қорытынды  кезеңдегі атқарылатын жұмыстар», «пәнді оқытудың әдістемелік және теориялық жақтары мен интерактивтік оқыту жағдайлары», «өзін-өзі жетілдіру тақырыбы бойынша мұғалімдер есебі» т. б.  Баяндамалар мен хабарламалар жасалып, пән мұғалімдері  өз сабақтарында  осы мәселелер қалай жүзеге асып жатқандығы туралы ой қозғады. Алынған тақырыптардың барлығы да бүгінгі күні өзекті екені ескеріле отыра, математика , информатика   пәндеріне қойылатын бірыңғай талаптар; мемлекеттік құжаттарды толтыру; дидактикалық материалдарды  толықтыру; мұғалімнің ізденіс жұмысы, сыныптан тыс пәндік үйірмелердің  жұмыс барысы туралы, пән апталығын онкүндігін өткізу және жоспарын талдап, бекіту; ҰБТ-ке даярлық сияқты  ағымдағы сұрақтар да қарастырылды.

Жыл қорытындысы бойынша математикадан- сапа-66 %, үлгерім-100%, информатикадан - сапа-  79 %, үлгерім-100% көрсеткішпен аяқтадық.

Жыл бойында білім стандарты орындалып, әр пәннен бақылау жұмыстары, ББЖБ, ТЖБ  жұмыстары жоспар бойынша жүзеге асырылды. Оқу жылы апталық қорытындысы бойынша  пән мұғалімдері мадақтамалармен марапатталды. Мұғалімдердің кәсіби сайыстарға қатысуы жылма – жыл көтерілу байқалуда.

Мұғалімдердің педагогикалық озық іс-тәжірибені енгізіп қолдануы, жинақтау және тарату бағытындағы жұмыстары, кәсіби шеберліктерін шыңдау мақсатындағы жұмыстары қанағаттанарлық деңгейде жүргізілуде. Осы жұмыстардың нәтижесінде мұғалімдердің кәсіби іскерлігі артып, шеберліктері шыңдалды. МИ мұғалімдері облыстық мұғалімдер білімін жетілдіру институтымен, ресурс орталығымен үнемі байланыста жұмыс жасады. Қалалық білім беру бөлімі басқармасы тарапынан, «Шығыс» орталығы тарапынан ұйымдастырылған әртүрлі деңгейдегі семинарлар, ғылыми-практикалық конференцияларға қатысып білімдерін, іс-тәжірибелерін, кәсіби шеберліктерін шыңдауда.  Сондай-ақ мұғалімдердің іс-тәжірибелері жайлы материалдары облыстық, республикалық ғылыми-әдістемелік басылымдарда, үздік сабақ жоспарлары жарияланды.